top of page

Even voorstellen


Ik ben Linda, een vrolijke, licht chaotische levensgenieter. Mijn vrije tijd besteed ik vooral aan mijn partner, kinderen (ik heb twee pracht meiden van 19 en 15) en de beestenbende thuis. 4 Luie katten en een nog veel luiere baardagaam. (Ik heb niet één van de huisdieren er ooit op kunnen betrappen dat ze meer doen dan absoluut noodzakelijk is.) Ik hou van reizen, wandelen in de natuur, een museum bezoeken, zwemmen en lezen. Knutselen vind ik leuk, en dan vooral het maken van magische voorwerpen zoals energie tekeningen, dromenvangers, zelf papier scheppen, kaarsen maken.

Als kind vond ik het al vreselijk om te zien hoeveel ellende er in de wereld was. Het journaal voelde aan als een horrorfilm, maar dan met echt leed en pijn. Ik wilde de slachtoffers van de natuurrampen en gevechten het liefst allemaal helpen. Dat kon ik natuurlijk niet en dat gaf me veel verdriet. Gelukkig hielp het om niet meer naar het journaal te kijken. Daarna begonnen wildvreemden hun hele levensverhaal aan me te vertellen. Dat was bijzonder, ontroerend en voor een 9-jarige vaak ook erg raar. Dit gebeurt nog steeds en nu kan ik er wel een goede plek voor vinden, en begeleiding geven. Al snel merkte ik dat het geven van massage en soms alleen een knuffel, wonderen doet. De overstap naar Reiki heeft lang geduurd, langer dan verwacht. Dit kwam omdat ik niet de juiste Reiki meester vond. In toeval geloof ik allang niet meer, mijn Reiki meester vond ik toen ik klaar was om de lessen te mogen ontvangen.

Lieve Sita van den Nieuwendijk bedankt voor alle mooie en wijze lessen.

Featured Posts
Nieuwste posts
Archief
Zoek op Tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page